irisinspanje.reismee.nl

Eerste week en España!

Buenos días lieve mensen,


Precies vandaag een week vertrok in naar Spanje vandaar weer even een kort verhaaltje van de week. Als aller eerst is het hier al de hele week prachtig weer! De temperatuur is tussende 19 en 24 graden en ik heb nog geen druppeltje regen gezien gelukkig.


De week is voorbij gevlogen ondanks dat ik mijn eerste weekend zonder mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes heb moeten doorbrengen. Donderdag heb ik een jeep safari gemaakt wat erg leuk was. We gingen met een groep van6 mensen door de bergenin een jeep. We zijn gelukkig geen slangen, vieze insecten of rare beesten tegen gekomen maar dat kon natuurlijk wel.Ook gingenwe langs het stuwmeer waarje kon zwemmen en gingen we\'\'off road\'\'. We hebben erg gelachen en kwamen geel terug van al het stof met onze haren omhoog.Vrijdag zijn de hotelsbezoeken van 9 tot 1 en na de siësta van 5 tot 8.


Zaterdag was mijn eerste dag dat ik alleen naar de luchthaven in Barcelona ging. Ik had gehoopt dat mijn busschauffeur een beetje engels sprak maar helaas, ik moest me verstaanbaar maken in het spaans. Het verbaast me soms hoeveel ik eigenlijk weet en kan verstaan in het spaans dus dat is wel leuk. Na 10 mensen te hebben opgehaald ging ik naar Barcelona om weer 10 mensen op te halen. Hier kwam ik een collega tegen die op de Costa Brava werkt en vertelde dat het daar niet zo lekker weer was met veel regen.


Nadat ik de mensen had opgehaald en mijn welkomstpraatje had gehouden was het ondertussen alweer half 6 \'s avonds.


Zondag ben ik samen met mijn 2 collega\'s op de catamaran geweest. Wij dachten even lekker te gaan zonnen maar het was behoorlijk koud op de boot. Verder was het wel een relaxte middag en hebben we ons daarna opgewarmd op het strand. Het is hier tot 7 uur \'s avonds lekker weer en daarna wordt het kouder. \'s avonds zijn we lekker uit eten geweest wat we eigenlijk bijna elke dag doen haha!


Adiós!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!