irisinspanje.reismee.nl

Aankomst in Spanje

Hola!


Hier even een kort verhaaltje over mijn eerste 2 dagen in Salou.


Op 28 april 2014 vertrok ik om 07:00 uur vanuit Alkmaar met de bus naar Salou. Om 12:00 uur kwam ik aan in Maarheeze waar ik over moest stappen op een andere bus die direct door ging naar Benidorm en Salou. Het was een first class bus dus erg luxe gelukkig. Onderweg ben ik om het 4 uur gestopt en heb ik de nacht doorgebracht. Precies 24 uur later kwam ik aan in Salou waar het 10 graden was om 07:00 ´s morgens. In Salou werd ik ontvangen door 3 meiden waarvan 2 ik mijn appartement deel. Zij hebben mij naar het appartement gebracht waar ik de aankomende 3 weken zal doorbrengen.Het is een groot appartement met ieder zijn eigen kamer. Ook is er een jongen die in het appartement verblijft en werkt in een hotel hier in Salou. In de middag ben ik mee gegaan met een stagair die hier al een week is naar het vliegveld in Barcelona. Wij hebben 2 gasten opgehaald en naar de vliegveld gebracht. Om half 4 kwamen er nieuwe gasten uit Eindhoven die wij weer gebracht hebben naar Salou en afgezet hebben bij de hotels waar zij verbleven. Dit was erg leuk om te doen omdat de gasten allemaal vrolijk zijn en zin hebben in zon, zee en strand. Nadat wij de gasten hebben afgezet ben ik mee gegaan met Rianne, zij is de reisleidster van Salou. Hier heeft zij een cocktail bijeenkomst gehouden wat ik later ook zal moeten doen. Dit is voor de gasten die hier net een dag zijn aangekomen en te informeren over de bestemming en eventueel excursies te verkopen. Om 20:30 vertrokken we vanuit het kantoor terug naar het appartement. ´s avond heb ik samen met mijn 3 huisgenootjes even snel gegeten bij de Mac Donalds aan de boulevard omdat we erg moe waren van de drukke dag. Om 23:00 uur lag ik gesloopt in mijn lekkere bedje waarvan er 2 planken al gelijk stuk waren toen ik even ging zitten haha. Vandaag ging vroeg de wekker om hotels te bezoeken en gasten te helpen met vragen. Ook houden ze hier de welbekende Siësta dus dat betekend dat alles gesloten is tussen 2 en 5 uur ´s middags en heb ik lekker de tijd om naar het strand te gaan. Ook is het erg fijn dat wij gratis mogen ontbijten en avond eten in verschillende hotels.Ik zal deze week verder met de andere stagaires meelopen om te kijken hoe het werk als hostess is omdat ik 16 mei naar een andere bestemming ga waar ik in mijn eentje al het werk zal gaan doen 4 maanden lang en ohja,morgen ga ik een jeep safari doen met mijn 2 collega\'s, heb er zin in!


Ik zal jullie om de zoveel tijd op de hoogte houden van mijn tijd in Spanje zodat jullie weten wat ik hier precies doe.


Adios!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!