irisinspanje.reismee.nl

Nog 35 nachtjes!

Hola Buenos Días, Qué tal?

Met mij gaat het goed! Ik heb er alweer 124 dagen opzitten, oftewel 4maanden!
Dit betekend dus dat ik nog maar één maandje te gaan heb. En als ik daarbij nadenk is de tijd echt voorbij gevlogen.
Voor jullie is de vakantie alweer voorbij en ook de spanjaarden beginnen volgende week weer met school en werken. Dus het zal overdag op het strand en 's avonds op de boulevard weer een stuk rustiger worden.Ik heb weer een aantal hele leuke dagen gehad.

Mijn lieve moeder en tante kwamen 20 augustus op bezoek tot 25 augustus. Het begon op de luchthaven al erg goed met een vetraging van 1,5 uur en de huurauto die niet meer beschikbaar was en een taxirit van de luchthaven naar het hotel die wel 2,5 uur heb mogen duren omdat de taxichauffeur de weg niet wist. Maar alsnog hebben we het erg gezellig gehad. De eerste 2 dagen was het helaas slecht weer met regen en onweer. Die dagen hebben we dan ook goed besteed aan een dagje winkelen in het winkelcentrum in Tarragona en gewinkeld in Salou en Calafell. Gelukkig werd het hierna wel weer mooi weer dus hebben we lekker op het strand gelegen en zijn we iedere avond lekker uiteten geweest. Nu is het al paar dagen bloedheet alsof we nooit zomer hebben gehad met temperaturen van boven de 30 graden. Gelukkig heb ik een airco in m'n kleine kamertje dus dat scheeld. Vandaag is het bewolkt en heb ik weinig werk te doen.

Deze week ben ik bezig geweest met ''hotelchecks''. Wat inhoud dat je alle hotels moet checken om te kijken of er dingen zijn veranderd in de afgelopen jaren voor vernieuwing in de brochures en op de website. Aangezien ik maar 5 hotels en 1 camping heb, heb ik geholpen in Salou. Verder is het nog steeds een rustige periode. Waarschijnlijk komen er in september weer meer mensen en heb ik dus meer werk te doen. Dit is wel lekker want dan gaat de laatste maand snel voorbij.
Veel mensen vragen aan me of ik heimwee heb. Ik mis thuis zeker weten. Nu ik er al 4 maanden zit kan ik wel zeggen dat het niet langer dan 5 maanden had moeten duren. Ik heb veel geleerd en gedaan en verlang ernaar om weer écht thuis te zijn en vooral weer m'n lieve familie en vriendinnen te zien. Maar ik heb erg veel geluk gehad dat ik bij elkaar opgeteld een maand lang mensen op bezoek heb gehad dus dat is erg fijn.

Tot over een maandje!


muchos besos y abrazos,
Veel kusjes en knuffels,

Iris

Gran Hotel Europe
Avinguda de Palfuriana, 125-127,
43880 Coma-ruga, Tarragona
Spanje

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!