irisinspanje.reismee.nl

3 maanden in Spanje!

Buenos Días!

Het is even geleden dat ik op mijn blog heb geschreven maar dit kwam door een storing via de site waardoor mijn blog werd verwijdert helaas. Ook heb ik het de afgelopen maand druk gehad en geen tijd gehad om op mijn blog te schrijven. Ondertussen ben ik vandaag al 3 maanden en 1 dag in Spanje! Ik hebdus nog 2 maanden te gaan.Hoewel ik er naar uit kijk dat ik weer naar huismag, vliegt de tijd voorbij. Ik heb van alles beleefd en meegemaakt en ik leer nog steeds elke dag nieuwe dingen. De laatste keer schreef ik op mijn blog dat mijn lieve vriendin Babs zou langskomen die nu al ondertussen bijna een maand weg is. Ik heb 5 super gezellige dagen gehad en ik was blij dat er weer iemand was die bekend voor me was. Ik heb de omgeving laten zien en veel verteld over m'n werk. We hebben gewinkeld in Tarragona, We zijn iedere avond uit eten geweest en hebben heerlijk op het strand gelegen. Het leek voor mij ook even als een korte vakantie. Wel moest ik evengoed werken maar ik denk dat de menigte mensen jaloers zijn op mijn werktijden. Hoewel het nu eind juli is en het hoogseizoen al een tijdje is begonnen kan ik nog steeds niet zeggen dat ik het druk heb. Er zijn weinig aankomsten waardoor ik dus ook weinig te doen heb. Gelukkig geloof ik niet dat ik ooit uitgekeken raak naar het strand, dus dat zit wel goed.

De dagen nadat Babs was geweest warenerg stil maar gelukkighad ik alweer een super leuk uitzicht.10 dagen later kwam mijn lieve vriendje me bezoeken. Donderdag 3 juli ging ik naar de luchthaven toe om 'm op te halen om 12 heerlijke dagen te beleven. Helaas liep het iets anders dan verwacht. We hebben heerlijk gegeten, gepicknickt op het strand, gezwommen in de zee, lange wandelingen gemaakt. én ik heb heel wat centimeters van m'n haar laten knippen. Na paar dagen kreeg ik erge buikpijn. Ik dacht dat dit vanzelf wel over zou gaan maar het tegendeel. Het werd alleen maar erger en erger tot ik nietmeer kon lopen.Samen zijn we om 7 uur 's morgens met een taxi naar het ziekenhuis gegaan en het bleek dat ik verkrampte darmen had. Ook had ik pijn gekregen in m'n rug. De Arts zei dat de pijn was doorgetrokken naar m'n rug en met medicatie vanzelf over zou gaan. Dit was niet het geval.De pijn in m'n buik ging weg maar de pijn in m'n rug werd erger. na 2 dagen op bed te hebben gelegen besloten we om maar wéér een gezelligritje naar het ziekenhuis te maken. Dit was maar goed ook want ik had een infectie in mijn nieren opgelopen met een erge blaasonsteking. Geen pretje dus. Door de morfine voelde ik gelukkig even geen pijn meer en werd de pijn na een aantal dagenminder door de antibiotica. Uiteindelijk ging het langzaam allemaal weer helemaalgoed.

Zaterdag 12 juli was ik ook nog jarigen heb ik dit lekker gevierd in bed om uit te zieken.Zondag 13 juli zijn wegezellig naar Barcelona geweest en hebben we daar mijn verjaardag goed gevierd en een heerlijke dag gehad. Dinsdag hebben we gelukkig nog heel wat tijd doorgebracht op de luchthaven aangezien meneer zijn vlucht had gemist. Dit vond ik natuurlijk geen probleem,(haha) des te meer tijd we samen nog konden inhalen. Na een aantal uur op de luchthaven uiteindelijk afscheid genomen. En óh wat wilde ik graag mee het vliegtuig instappen naar Nederland om weer heerlijk thuis te zijn. De treinreis terug naar het hotel leek wel een eeuwigheid te duren.

Mááár ik voelde me al snel weer minder eenzaam toen 2 dagen later m'n beste vriendinnetje Cynthia mij kwam bezoeken! Gelukkig was ik weer helemaal beter en vergat ik snel dat ik alleen was. Ook met Cynthia heb ik 10 hele leuke dagen gehaden zijn we uitgeweest in Salou, heb ik een nieuwe garderobe gekocht in Barcelonaen hebben we heerlijk gegeten, op het strand gelegen en zijn we lekker verkleurd.

Nu ben ik weer paar dagen alleen en is het leven hier weer normaal. Nu kan ik uitkijken naar de dagen dat m'n ouders komen! Ik kan niet wachten om ze te laten zien waar ik ben en wat ik doe.

Ik hou jullie op de hoogte & bedankt voor de leuke en lieve kaartjes die ik krijg!

Muchos besos

Iris Buscher


Gran Hotel Europe
Avinguda de Palfuriana, 125-127,
43880 Comaruga,Tarragona,
Spanje

Reacties

Reacties

mam

Hoi iris
Nog een paar weken wachten dan zijn we er hoor
tot gauw xxxx

Ineke

Hoi Iris

Ja de laatste loodje komen eraan zeg.
Ga er lekker van genieten en ik wacht op een nieuw verhaal.
Maar danniet meer over ziek zijn want dat iswel genoeg geweest.
Dus maak er wat van want voor je het weet kom me terug.

Gr Ineke

Carla

Hoi Iris we hebben je gisteravond gemist op de kermis het was heel druk.en nog veel plezier daar in het zonnige Spanje.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!